Livet som bara rullar på..

Hej alla. Nu ska jag försöka berätta lite vad som hänt under dessa 7 månader som jag haft uppehåll. Den största grejen är väl att jag blivit MAMMA och ja ni hörde rätt jag har blivit mamma till en snäll liten pojke som heter Louie. förlossningen gick jätte bra. Jag känner mig så otroligt stolt, nöjd och bortskämd. Den gick fort, hade inge ont, behöve inge smärtlindring, hade sambon och en släkting med plus min kusin som då va 7 månader. Och ja det kommer ut en liten förlossningsberättelse sen. 
 
vi flyttade ju förra året också till ett litet hus och sålde lägeheten, här ska vi bo till  huset blir klart. Och japp nu är husbygget igång så härligt och vi är så förväntansfulla. 
 
Vi har även varit iväg på spa hotell uppe i mora, och vi passade då på att både besöka tomtelandet och rovdjursparken. Det var en så otroligt mysig helg, vi åkte dit med våra familjevänner, Albin, Tessan och Ebbis. Ebbis föddes några dagar efter Louie och Jag och tessan fann varandra direkt och är numera som humle och dumle allt vi gör är ett enda stort kaos och vi älskar det, så avslappnat och roligt. jocke och albin var vänner sedan tidigare. Så det är väldigt roligt. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0