sjuk sjuk sjuk..

Hej allihopa. Jag har varit ruskigt dålig på att blogga. Men det är för att min datorsladd varit borta och min telefon har varit knäpp så har inte kunnat skriva blogginlägg från den. 
Men nu har jag ordnat så nu fungerar det igen. 

Tänkte börja med ett lite tråk inlägg med lite negativitet så jag får ur mig det.
Men tänk er, 23 årig tjej, vilsen i livet på alla sätt, funderar fram och tillbaka jobbar jag på rätt jobb? Är det något för mig? Förskola.. har jag valt rätt livsstil? Det livet jag valt att leva är det rätt? Hur ska jah veta? Mitt i allting så blir jag sjuk med något skit virus som spökat 2 veckor så är sjukskriven just nu. 
Vilsen tjej. Men tiden får väl helt enkelt visa om jag har valt rätt eller hur allting blir. 
Puss & kram 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0