4 år.

I söndags den 22 juni var det exakt fyra år sen som världensbästavän, finaste ängeln och underbaraste människan lämnade vår jord, hon lämna vår jord med stor sorg och ett stort tomrum. Fyra hela år, det e helt sjukt. Hur har man orkat kämpa sig igenom dessa år. Det är otroligt, trodde aldrig att man skulle orka det. Men jo det verkar som det. Och det är för att jag  vet att du har det bra nu, du mår bra och är lyckligare så och det gör att det känns okej att gå vidare. Men självklart e man ledsen och har en stor saknad efter dig.
Men lever med våra fina minnen, lever med tanken av att jag är så otroligt tacksam och glad över att jag fick ha dig som vän 12 år. Så underbart. Kommer aldrig glömma dom åren.
Så många tokigheter vi gjorde, så mycket skratt vi hade så mycket vänskap det är obeskrivligt.
Kommer aldrig glömma dig älskade du, kommer alltid att minnas dig och våra minnen, du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Den kommer ingen kunna ta ifrån dig. Kommer alltid att älska dig tills mitt hjärta slutar slå och ännu längre ändå.
Finaste du det jag egentligen vill säga är att jag älskade dig, älskar dig och föralltid kommer göra det och att jag saknar dig obeskrivligt mycket.
ses sen, när det är min tur, ses i Nangijala.
puss och kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0