Takida!

Igår på dagen var jag till nackaforum med mina fina vänner Elin och Mathilda. Det var super mysigt, vi åt lunch, shoppade, fika och bara umgicks det var riktigt trevligt. 
Sen så när vi var påväg hem så ringde min bror och fråga om jag ville gå på Takida med honom, då han fick två biljetter när han fyllde år men hans tjej blev sjuk så då gick jag på Takida med honom istället för henne, det var helt otroligt magiskt och sjukt kul, minne för livet. Takida och stiftelsen är ju såå otroligt grymma alltså! <3
Men blev dock tvungen att banga på att träffa mina fina tjejer på kvällen som vi bestämt att vi skulle ses, haft sån ångest över det, men samtidigt så är det inte varje dag men får gå på Takida med sin fina bror.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0