Jobbjobb.

Hej på er.
Just nu sitter jag på jobbet och har rast. Dricker mitt älskade kaffe just nu. Vilken vän alltså. Utan kaffe skulle jag aldrig orka denna dag. Mår inte så bra. Ont i huvudet.. och jag som hade tänkt att köra ett riktigt hårt pass idag på gymmet. Vi får se hur det blir med de. Men samtidigt så mår man ju typ så mycket bättre efter gympasset. Så ja jag får överväga om jag ska göra det eller inte under dagen så får vi se vad som händer.
Trist väder är det också idag. Regn blandat med snö. Riktigt trååk väder. En dag som man bara vill vara inne och inte alls se ut..
Idag åkte min bror och hans tjej till Spanien sååå orättvist. Vill också åka.. aja detta är dom värda.
Hoppas ni får det grymt men lägg en liten tänke på oss som är här hemma i tråk vädret! <3
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0