En helg med vila.

Hej på er.
Den här helgen har varit helt underbar. Mådde dåligt hela jobbveckan, så bestämde mig för att ta en riktigt lugn helg med bara massa mys. Helgen startades med middag och vinmys med min bästavän Alva, senare på kvällen kom även fina Amanda förbi och snacka lite skit med oss, riktigt mysig kväll. 
Sen på lördagen startade jag morgonen med ett gympass med Anna, super skön start på lördagen, sen blev det hem och kolla innebandy finalerna med underbara vännen Elin, vi åt jordgubbar och drack vitt vin framför finalen, så himlans mysigt, hon är en fin vän hon. 
På kvällen blev det mys framför en film med världens bästa mamma. Jag älskar dig mamma. Du är den bästa utan tvekan!
Sen idag så startade jag söndagen med ett gympass med Anna igen, efter det blev de en sväng till gränby med mamma. Efter det solade jag lite, åh ja jag har verkligen haft en sån härligt helg, gjorde också en storstädning på kvällen och bäddade rent så nu längtar man tills man får lägga sig i sin nybäddade säng. 
Hoppas ni alla andra också haft en lika bra helg som jag.
Ha de bra.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0