Du äcklar mig..

Jag vill aldrig aldrig se dig, verkligen aldrig mer se dig. Du äcklar mig så fruktansvärt mycket. Bara att höra ditt namn får mig att börja skaka, börja må illa, vill bara spy. Du är så fruktansvärt äcklig och du är inte värd ett enda dugg, Jag är ingen ond människa, har aldrig varit och kommer aldrig vara. Jag är respekt full mot många, mot dom som förtjänar det, alla människor är värda en andra chans, förutom folk som är som dig, som gör saker som du. Du är inte ens värd något alls. 
Jag hatar dig och kommer alltid att göra det. Du är värdelös, en människa som inte borde ha någon att prata med, en människa man borde sätta fast mot en vägg så folk får sparka, slå och spotta på. 
Fyf*n för dig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0