Nystart.

Nu ska jag ha en nystart här. Ska börja blogga igen. Har saknat det, även fast jag inte alltid kommer ha tid. Men lovar att så fort jag får en lucka så ska jag blogga. 
Har då startat ett lite nytt liv, då jag har börjat gymma 3-4 gånger i veckan plus att jag har en egen tränare där. Som även kallas PT, han är grym och jag är så nöjd att jag tog det. Ångrar mig inte en sekund. 
Sen så är ju även innebandyn igång igen. Känns roligt. Vi har en ny tränare för den här säsongen, var back förr man jag har en känsla av att jag håller på att bli omskolad till forward då jag har varit det på träningarna under dom senaste två veckorna och dom två senaste matcherna, känns konstigt, annorlunda men ändå roligt. känner mig inte så jätte grym, men många säger att jag är bra som forward, så får väl tro på de då :)
hur som helst, jag ska försöka bli bättre på att blogga nu. ska försöka hålla det den här gången. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0