Nya tag med nya krafter.

Hej hopp!
Idag är det måndag. Började väldigt tidigt idag, då jag alltid startar veckan med öppning. Men men de positiva är ju att man slutar tidigare. Så idag har jag gymmat med min PT, skiit jobbigt men kändes så jäkla bra efter. Tog liksom i de lilla efter den här tunga helgen. Har varit en väldigt omtumlande helg. Blandade känslor med både lite glädje men ändå sorg. Så ser fram efter den här nya veckan med nya krafter att ta av. Dock har jag ju blivit sjuk, äter antibiotika, så får inte träna lika mycket som jag vill göra. Vill ju köra 6 träningställfällen under veckan, fyra gym och två innebandy, men verkar inte som att jag kommer få den viljan i genom denna vecka.. får se hur mycket det blir. 
Nu ska jag ta o byta om och tagga om för en två timmar innebandy träning. Jippie, är helt slut sen gymmet så får se hur detta går :) haha
 
ha de så bra kramiiis. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0