Hatar dig.

Ja jag vet att hatar är ett väldigt starkt ord. Men just nu bryr jag mig faktiskt inte om det. Jag hatar verkligen dig G. Hoppas du vet de. Fyfan du är inte värd något bra alls i livet. Skulle aldrig gå att förlåta dig för den du är och det du gjort. Så underbart skönt o höra att du har fått ännu ett till straff. & månader i fängelset. Så på tok för lite och försent. Men bättre med 6 månaders fängelse efter det lilla skit straffet du fick innan. Där kan du ta o sitta. Din idiot. Du är inte värd något bättre alls.
Det är på tok försent. För hon finns inte längre kvar. Men jag tror hon är så glad att du äntligen fått fängelse för det iaf.
Älskade älskade älskade Jennifer. Nu är det äntligen klart. G har fått 6 månaders fängelse. Jag vet gumman att det är för lite med 6 månader. Men det är bättre än att han nu skulle gå fri. Efter ett ruttet straff som ungdomsanstalt. Nu får han känna på hur det är. Och hoppas att han ångrar sig efter att han nekat.
Men nu ska vi se de positivt att han äntligen ska in på riktigt! Men gumman jag vet att det är på tok för lite. Blev så upprör när jag helt oförberedd hörde det på radion i bilen påväg till jobbet.
Jag hade önskat mest av allt att du fanns kvar här. Men det gör du inte och det har han idioten G bidragit till. usch.
 
älskar dig gumman. Puss och kram
ses sen.
 
http://www.unt.se/uppsala/falls-for-fem-ar-gammal-valdtakt-2681872.aspx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0