PINSAMT!

Hej hopp! Detta är jätte pinsamt, usch så jag skäms att jag inte har skrivit på så länge, senast jag skrev var runt nyår. Och hur länge sen var inte det liksom?! men det har hänt så mycket. Jag har haft fullt upp. Och inte prioriterat bloggen. Men det ska bli ändring på de nu.
 
Ja vad ska man säga. Vad har hänt sen sist liksom, hmm...
Jag är fortfarande samma människa som jag var då. Bara att jag har fått komma tillbaka till innebandyplanen på riktigt, super kul. Kan spela match och träna hårt nu och det är underbart. Sen har jag bokat resa till Turkiet med mina fina bebisar. Dom är så härliga. Jadu vad ska jag säga mer.. kan inte riktigt tänka tillbaka och komma på något mer som jag förändrat eftersom jag just nu bara ser frammåt och tänker på det nästkommande i livet. min Thailand resa! Som jag ska åka på om 3 veckor helt sjukt ju, när vi boka så var det typ mer än ett halvår kvar och nu är det bara några få veckor kvar jippie!
 
Bjussar på en ful bild! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0