Hälsa änglatomten från mig.

Hej vännen.
Hoppas du har det bra där uppe. Jag saknar dig. 
Var till din grav nu på kvällen tände ett ljus och gav dig en liten julklapp. Jag menar tomten ger julkappar till alla snälla barn och du var ju den snällaste så du är ju värd en julklapp mest av alla min fina kämpe.
Just nu sitter jag och slår in lite julklappar, har ätit en skink macka och druckit ett glas julmust samtidigt tänkte jag på dig. Jag önskar att du kunde komma tillbaka och fira jul, nyår, fylla år med mig. Önskar du vore här så du kunde få uppleva allt som vi får göra här nere på jorden. 
Jag saknar dig så oerhört mycket. Vissa dagar är så mycket ycket jobbigare än andra även fast det såklart är jobbigt dag in och dag ut. Men just idag är det extra jobbigt, i morgon är det liksom julafton, en dag som man skaskratta och vara glad. Man ska vara med sina nära och kära. Då kommer tankarna extra mycket på dig, för dig du är en av våra nära och kära älskade du.
 
Hälsa änglatomten från mig här nere. 
Ta hand om dig och alla andra änglar där uppe så ses vi i nangijala sen.
Puss och kram // din vän
 
jag älskar dig nu och föralltid.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0