Lördag!

Tjenare! idag vakna jag vid nio. Alltså det är något fel. Sen jag började jobba (kom in i vuxen livet) så har jag inte kunnat sova längre än till nio på helgerna helt sjukt. Jag menar inte är man van att vakna och gå upp vid halv tio. Så vad gör man när man ätit lyx frukost och tittat på tv liksom. Aja sen så försökte jag städa på mitt rum men det gick ju som de gick. Usch har blivit så lat med sånt på senaste tiden. Fy på mig nu är det skärpning!
Sen så blev det till att åka mot Björklinge på lite träningsmatch. Det gick sådär. Vi var 10 stycken för det var några sjuka och några borta. Men vi som var där och kämpade gjorde det bra. Enköping som vi mötte hade herrarnas målvakt. Stor kille som var bra på att ta back skott. Så det var liksom inte läge för mig att göra så mycket sådana. Men vi vann iaf med 4-2 och jag gjorde ett mål iaf så det var väl lite bra.
Nu hade jag tänkt att slöa lite framför tv och försöka ge mig på att göra mitt rum lite mysigt. Funderade på att gå ut men hade inte ork för det. Har varit sjukt i två veckor och känner mig fortfarande inte helt hundra. Sen så kanske jag skulle träffat Björn. Men haha orkar inte fixa mig för att gå ut på en promenad.
Nej nu ska jag sluta skriva så mycket mer för det blir bara ointressant. Aja hare bra!
Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0