Helgerna går för fort..

Hej hopp! usch vad jag tycker att helgerna går för fort nu för tiden. Vet inte riktigt om det är så att man planerar in alldeles för mycket eller om det är så att man borde gå upp tidigare... men jag tycker faktiskt inte att man ska behöva gå upp tidigare än vad man gör på veckodagarna.
Igår var jag iaf på match.. men satt på bänken eftersom jag är skadad.. men jag önskar jag blir bra snart! ska iaf få test träna i morrn. Men så värdelöst om det är så att benet inte kan bli mycket bättre än såhär. Vill inte att det ska ha gått och blivit kroniskt. Men tänker fortsätta med innebandyn även fast jag isf får ha det såhär..
Idag så var jag först och titta på innebandy. Sen handlade lite grann även ett par skor som jag kan ha på jobbet nu när det börjar bli kallt och är väldigt blött hela tiden.
Sen åkte jag och mamma hem till Jessica (jennifers mamma) och hälsade på då hon fått en liten son som är två månader snart. åhh han var så sjukt fin. En riktig kämpe som haft det super jobbigt sen han föddes.
Jennifer du har världens kämpe som lillebror. Det är jag helt säker på att han fått från dig. Du var världens bästavän, världens bästa kämpe världen finaste ängel. Älskar dig idag förr och föralltid! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0