fredags trött

Hello finisar!
Idag är jag verkligen as trött helt sjukt skulle kunna somna vilken minut som helst. Även fast jag redan har sovit två timmar när jag kom hem från jobbet haha. Det blir så när man jobbar och sliter under veckan. Men nu ska jag snart åka och handla lite saker med mami. Älskar att shoppa. Sen ikväll ska jag bara ta det lugnt för i morrn har jag serie premiär mot strömsbro och dom är super bra så måste vara på topp i morrn. Så det blir en lugn kväll framför tv.
Förresten. Har tänkt väligt mycket på min älskade jennifer idag. Det har blivit mer och mer dom senaste dagarna. Jennifer jag älskar dig fortfarande och jag kommer alltid älska dig. Usch vad jag saknar dig.
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0