Vilken jävla ängla vakt.

Jag älskar er mamma och pappa. Är så jävla glad att ni klarade er. Fyfan när man såg bilen helt jävla förstörd. Fatta vad som hade kunna hänt. Jävla fitt chaufför som hållt på med mobil eller nått och varit helt jävla borta och haft noll koll på trafiken. Du ska veta att jag hatar dig. Fattar du vad du kunnat gjort med mina föräldrar..usch vilken jävla dag. Den har verkligen fått mig att inse att man ska va rädd om de man har. Att vad som helst kan hända när som helst. Jag är så jävla glad och tacksam för all änglavakt ni hade idag.
Till alla som kör där ute GLÖM MOBILEN, VAFAN NI SOM HÅLLER PÅ MED MOBILEN MEDANS NI KÖR ÄR HELT JÄVLA DUMMA I HUVUDET SÅ NI VET. ni har noll koll på trafiken när ni håller på så.
 
Jag älskar mina föräldrar och är så glad att dom klarade sig efter alla omständigheter! <3
Tack för världens bästa änglavakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0