<3

Hej hopp! Va ut med mina fina vänner från gamla klassen. Det va super mysigt. Dock var det en riktig inpuls och vi hann inte med förkrök och så.. Sofia kom direkt från jobbet. Men nästa gång så ska vi fixa det bättre och planera så det blir en riktig utgång nästa gång. Så man hinner med förkrök och massa skojj och dricka! Men haha som vanligt när jag och sofia är med varandra så fakka vi ur. Vi ska alltid spåra när vi är med varandra men va fan gör de liksom? det va ju as kul och kan ju säga att folket som va där blev ju underhållna av oss. HAHA aja nästa gång vet man aldrig vad som kan hända när jag och sofia är i farten.
Men det var iaf kul o träffa tjejerna. Jessica som jag inte träffat på flera månader. Super kul o se henne. Fina människan. Och felli som jag var väldigt bra kompis med förr men som gleds ifrån då vi skaffa vänner på olika håll hade inte umgåtts med henne på typ två såhär så det var kul. Och sofia som jag typ va as tight med förr. Vi va med vandra jämt hon jag och sofie. Vi hade en super bra tid ihop förr men som också gled isär och jag börjarde vara mer med Linnea. Så det var en härlig och bra kväll iaf!
Det kommer in en bild med as dålig kvalle på så ni vet. Men bättre än ingen iaf!
 
 
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Puss på dig finaste du!! <3

2012-12-16 @ 12:16:01
URL: http://jessicaholmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0