trött, magkatarr..

trött magkatarr och nyfiken. Ja här sitter man helt jävla nyfiken lillebrorsan kommer in halv tio och frågar vrf är det polisr vadhar hänt? mamma och jag bah va? ja de står de här ute. När vi kollar ut står det en pikebuss och två vanliga polisbilar utanför grannen. Bah wtf har hänt tänker man ju.. och så får man inte veta något då blir men ju bara nyfiken. Önksar dom kunde komma och berätta vad som pågår men icke sa nicke hahah..
Annars har det inte hänt så mkt idag. Skulle haft DM match mot Midas i Hallstavik men dom lämnade W.O så vi går vidare utan att spela match så nice att vara vidare men hade varit roligt att spela match. Men det är väl bra för min kropp att vi inte spelar eftersom jag fått magkatarr tredje gången detta halvår så sjukt jobbigt gör så himlans ont. 
Skolan idag va väl den värsta dan? gick så långsat kändes som att den aldrig skulle ta slut men fan va skönt när vi slutade iaf. Mådde så dåligt så drog direkt hem och vila.
Har varit hemma den här kvällen måste vila min kropp behöver de och jag själv vill bli av med magkatarren eller bli avmed besvären liksom.
I morgon blir det käka och bowla med laget super kul & mysigt! hihih :)
men skriver i morgon också ha de så bra allihopa!
puss & kram!
bild från nyår ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0