stress måndag..

Hejsan. Vaknade vid 08.00 och börjar skolan 08.30 bra av mig? jävligt klantigt för det blev verkligen att stressa till skolan. Sen så när man väl va i skolan va det fett tråkigt dom två första lektionerna. Sen så när vi hade svenska kollade vi på hur många lingon finns det i världen och den är ju en så mysig film!!
Sen efter skolan blev det hem och packa cykla till jobbet jobba 16.00 - 19.00 sen träning i björklinge samling 19.40 så det blev stressa in i bilen och åka på träning. Vi hade väldigt mkt springa på träningen. Men tycker faktiskt om att springa. hihih.
Nu ligger jag i sängen kolllade nyss på idol. Tänkte kanske lägga mig nu? ja det är nig en bra idé. I morgon är jag ledig så himla skönt! :)
ha de så bra puss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0