söndag

hejsan. tänkte börja med att skriva om igår.
Igår så hade vi lag träff. först åt vi tacos sen så bowla vi. Mitt lag kom sist? hahah men vi va ändå "bäst" haha :). För mig gick de väl si sådär liksom men jag är glad ändå man kan ju inte var bra på alltid liksom.  Sen så drog jag Beccis lydia och Sofie hem till sofie och satt där spelade våghals drack lite och dunka musik mysigt. Sen så drog vi ner på stan där jag träffade på fredde och micke och deras kompisar, sen så gick vi till etage. Där träffade sofie sina kompisar. Sen så medans vi stod där träffade jag Alexander.
Idag så tog jag det lugnt. Vaknade runt tolv. Låg kvar i sängen och chillade.  Sen så gick jag upp åt och drack kaffe sen drog jag och mamma till ikea där jag köpte ljus hållare och tv bänk. Blev faktiskt fint. Nu har jag de mysig massa ljus tända, musik på låg volym och mörk. Så tänkte väl sätta på en film nu typ? ja ja vi hörs i morgon allihopa.
puss och kram<3
typ jätte dåliga bilder men skitsamma haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0