onsdag

Hejsan. Skolan idag så hade prov och gick de bra? nej gu nej usch väntar bara på att få tillbaka pappret med ett stort ig på kul... aja jag suger på prov för kan fan inte plugga så jag får in de och ska jag erkänna så pluggade jag inte alls till det här provet. Men nu är jag hemma och tänkte va duktig idag och göra kanske något skolarbete? gjorde nyss klart ett arbete som ska lämnas in på fredag nu har man de liksom klart så slipper man tänka på det. Tänkte kanske titta på lite frågor som vi har prov på nästa vecka på typ tisdagen eftersom jag aldrig är duktig och bryr mig men tänkte göra det idag och i helgen har jag utbildnings så går de inte och plugga på helgen? nej aldrig. på måndag jobbar jag och träning så de funkar inte. Gjorde körkorts prov på datan nyss och de gick bra så e lite glad hihi.
Ikväll tänkte jag faktiskt titta på film har så jävla ont i ryggen så kan varken sitta eller gå/stå så blir nog bäst att lägga sig och kolla på tv/film. Sitter även och funderar på om man ska åka på studentkryssningen eller inte? hmm hur ska man göra? skulle fan va kul.. men har man pengar? är det dyrt? jadu hur fan ska man göra får ta och kolla med några brudar.
nej nu sitter jag bara och babblar så lika bra att jag slutar skriver just nu vi hörs snart igen skriver väl en gång till innan natten.
Ha de bra bye bye!
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0