kulturnatten, stockholm

Hejsan. gårdagen och natten va super bra. Dagen började med att bästavän alva kom till mig vi cykla till station tog tåget till stockholm och hade en super mysig dag. Solen sken, folk på gatorna  mkt shopping och god lunch kunde inte bli bättre. Sen när vi kom hem vid halv sju så skulle alva övnings köra så jag cyklade till min faster där dom hade "kalas" för min fasters man. Vi va där till elva alva kom dit vi drack och satt o snacka super nice. Sen drog jag alva min faster, hennes man och hans kompisar till krogen satt på en servering och drack snacka och hade det nice. Träffade också Liza, amanda hennes kille och victoria ett tag.
tack för en super lördag! <3
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

fin du är!

2011-09-12 @ 12:02:41
URL: http://whereareyoupabloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0