Söndag 2 oktober.

Hejsan. Idag vakna jag 12.30 gick upp åt frukos och sen så gick jag ner och la mig igen en stund va så himlans trött hela dagen. Efter det tog jag en prommenad med mamma runt svrtbäcken super skönt och härligt väder. Sen städade jag rummet. Gjorde om rummet lite också hihi älskar att göra det. An blir så nöjd efter. Sen har jag varit lite duktig och pluggat lite hihih. Solt tjej. Kollade på true talent nyss. Bra som fan att Demitri är kvar.
Nej men nu ska jag väl lgga mig och kolla på film.

puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas rummmet blev riktigt fint ;)



Sv: tack :)

2011-10-06 @ 18:28:52
URL: http://JohannaBestaBilling.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0