Måndag 24 okt!

Hejsan. Trött dag. Har varit de hela dagen. Brukar vara så på måndagar för mig. Skolan va väl jobbig som vanigt hade ingalill hela dagen! helt illa usch hatar denna männsika mest. Sen när jag kom hem kollade jag på true talent. Åt en macka och drack te. Och ja rätt person åkte ut också igår så blev ju skönt. sen packade jag och cyklade iväg för att jobba. tiden gick väldigt segt i början men så flöt det på. Fick beröm av en mamma. och det är så underbart skönt att få det. Man blir så glad ch peppad av det verkligen!
Sen när jag kom hem kollade jag på mitt favorit program "Ensam mamma söker". Och ja de tycker jag är super kul att titta på vet inte varför det bara är så. kanske för att jag tycker om romantik och kärlek hahahha eller ja man vet ju aldrig vrf egentligen. Sen va det "den som dräper". Ja ett bra program och jag kommer verkligen kolla på det nästa vecka också det var verkligen spännande.
Nu ligger jag i sängen och tänte väl sova. i morgon har jag sovmorgon helt underbart. Sen så ska jag plugga ihjäl mig i morgon för har psykologi prov på torsdag och jag kan verkligen NADA!
Nej nu ska jag sova vi hörs! puss och kram! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0