Lördag 29 OKT

Hejsan idag ringde kolckan och väckte mig 07.30 som den också kommer att göra i morgon för jag och Jessica går på körkorts intensivteori. Ena läraren är super rolig och skön den andra är så sjukt jävla tråkig både jag och Jessica höll på att somna flera gånger då...
Efter det åkte jag hem fixade mig och åkte med mamma till Alunda till mina kusiner min kusin johanna fyller 14 år i morgon så vi skulle fira henne idag mysigt älskar mina kusiner! <3
Nu tänkte jag lägga mig och kolla på film!
Tänker mkt på Thailand just nu saknar det som satan. Saknar speciellt två personer där i från ena har jag bild på en 10 årig pojke vid namn Ouh! tänkte visa bild på honom i nästa inlägg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0