Första lov dagen!

Hejsan allihopa!
Idag är det första dagen på lovet. Sov till 10 bara vad hände där liksom.. nu när man får sova länge då går jag upp 10 hmm.. knäppt. När jag gick upp åt jag frukost och tittade på film mys dag idag liksom. Efter lite mys framför tv:n så tog jag på mig träningskläder och tog en rask (träningstemop) prommenad till världens finaste ängelns gravplats. Satt där ett tag och tänkte. JAG ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN hoppas du fortfarande vet det.
Sen efter att ha kommit hem från en 2 timmars prommenad så la jag mig och kollade på dear john kan ju va den bästa filmen jag sätt!
Sen vidare på  två timmars träning. och idag gick de sjukt bra. min tränare frågade om jag fusk tränat haha ...  nej men nu ska jag hoppa in i duschen skönt skönt. I morgon blit det att hoppa inoch jobba. Vi hörs i morgon!

kramisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0