Torsdagen!

Hejsan!
Igår var jag ledig. Så skönt. Vaknade vid tio gick upp fixade mig och tog cykeln ner på stan. Det var sjukt fins väder igår ju. Shoppade till mamma de e ju mordag på söndag. Köpte fem vinglas en magnet där det står " en mamma är en vän man aldrig växer ifrån" och det är så sant. Mammorna kan man fika med, gå på stan med, gå på bio med göra allt med och så köpte jag är super fint nagellack till henne. Sen så gick jag till Gallerix och köpte ett stor student kort till min bror som jag ska göra fint med massa bilder på han och mig när vi var små. jag köpte också ett gosedjurs bulldog som jag ska hänga runt honom när han kommer ut från skolan. Jag ska gå på stan idag och kolla på en keps som jag ska ge honom i student present.
Igår fick jag ett silver halsband med ett hjärta på av min underbara pojkvän. Fan du är underbar Andreas jag älskar dig mest av allt. <3 Tack älskling halsbandet var super fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0