fredags mys!

Hej alla kära! :)
jag hade inte riktigt tid att blogga igår. Va så mkt att göra. Men tänkte skriva lite nu hihihiiii!
Dagen började med att jag hoppasde över första lektionen. Alltså jag hoppade över teckenspråket. Jag hade så sjukt ont i huvudet. Jag sov till 09.00 och gick upp. Klädde på mig och cykla till skolan för att gå på andra lektionen. Den lektionen fick men tydligen inte missa för att man fick ig om man missade den och kände att det inte var värt att få ig på grund av en lektion. Sen så drog jag till polishuset och mötte Alva gummsan. Hon skulle hämta ut sitt lägg där. Efter det cykla vi hem till henne för att läsa en tidning. Kommer till det sen vrf vi läste den. Sen drog vi hem till mig. Kom på att vi kunde träffa Amanda och Liza också för att prata lite om gotland. Så Amanda och Liza kom vid 19.30 så kollade vi upp massa priser och på söndag ska vi boka. Sen när allt var klart Liza gått hem så det bara var jag Alva och Amanda kvar så vid 22.30 kom älskade Andreas hit också. Han skulle sova här :)

Så nu tror jag att jag fick med allt hihiii! :)
Ha de så bra puss'N & Kram'N  mihihi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0