ett tag sen nu..

Hejsan sorry nu blev det så igen! att jag inte hunnit skriva på hela helgen så jag ska skriva om hela helgen nu.

Fredag. Då var jag i skolan. Hade sjukt mkt att göra slutade vid 14.00 skönt som fan. Drog ner på stan till mammsen och vi gick och tog en kaffe sjukt mysigt. Sen gick vi och köpte konfirmations persent till mina sötnosar till kusiner. Hampus och Becca. när vi hittat bra saker till dom så köpte vi en present till min moster som fyllde förra helgen. Efter det gick vi till vila och köpte en super fin klänning till mamma. Vi gick och åt middag tillsammans oxå mys pys liksom. När vi kom hem från stan var jag sjukt trött så la mig i soffan råka somna vaknade 10 minuter innan jag var tvungen att åka på träning. Packade först lite snabbt till efter träningen sen klädde jag på mig träningskläder och åkte till träningen. Efter träningen skyndade jag mig hem fort som fan för att duscha och fixa mig för att sedan ta bussen till Vettsta för att träffa och sova hos älsklingen.

Lördag. Då vaknade jag upp på morgonen breve min älskling. myspys. Sen gick vi ner och snackade lite med hans bror niklas. Sen körde min älskling mig till min moster. Där jag sminkade mig och klädde på mig fina kläder för att åka med dom till alunda kyrka för att titta på min kusin hampus konfirmation. Efter det åkte vi hem till dom och åt. På kvällen kom älskling förbi. Efter ett tag körde han hem mig till min mormor. För jag skulle sova där för att åka med dom till sundsvall dagen efter.

Söndag. Gick jag upp vid 04.00 för att sätta mig i bilen och åka upp till sundsvall och kolla på min kusins beccas konfirmation. Den va super fin. Vi åkte ett tag till jag vaknade och vi skulle äta frukost. Sen åkte vi hela vägen upp till Ragunda kyrka. Där satt jag i bilen och sminkade mig. För jag orkade inte göra de 04.00 på morgonen liksom. och vi var 40 minuter tidiga. Konfirmationen var fin min kusin becca sjöng jätte fint. Hon sjöng låten himlen är oskyldigt blå. Hon är bra hon. Sen åkte vi hem till dom och fikade. sen åkte jag en 5 timmars bilresa hem också kom hem vid halv 11 och va sjukt jävla trött. Det var kul att träffa becca, linus stickan och linda.

Det var min helg kortfattat! :) <3
Puss! <3




Här var  tre bilder på becca och hennes konfirmation + kompisar


Becca och hennes Farmor!


Becca och hennes fabrors tjej


Beccas kompis som jag inte vet vad hon heter, Alma, Ronja, Becca


Becca, och hennes syskon typ :)


Becca och hennes farbror Ilka


Jag och min älskade kusin Becca


Becca och hennes pappa Pikko


Becca och hennes kusin


Älskade becca sjunger


En bild på mig och becca igen <3


Så de var bilder från hennes konfirmation <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0