ps. i will always love you

Found myself today
Oh I found myself and ran away
Something pulled me back
The voice of reason I forgot I had
All I know is you're not here to say
What you always used to say
But it's written in the sky tonight
So I won't give up
No I won't break down
Sooner than it seems life turns around
And I will be strong
Even if it all goes wrong
When I'm standing in the dark I'll still believe
Someone's watching over me

åh älskade vän. nu är det snart ett år sen du lämnade mig här nere. jag kan fortfarande inte förstå att det är sant. älskade du jag saknar dig så det gör ont. dagen då jag förstår att du lämnade mig att det är sant. den dagen kommer jag bryta ihop totalt. för du var min nära vän. älskade du. hoppas du förstår att jag alltid kommer älska dig och att du aldrig kommer försvinna från mitt hjärta ditt namn är inristat i mitt hjärta och kommer alltid ha samma plats i mitt hjärta som du alltid har haft. fan älskade du <33



ps. i will always love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0