1 år idag!

Idag är det ett år sen du försvann. Ett år sen jag fick reda på att min älskade vän inte längre finns här. Jag kommer ihåg allt som om det vore igår. Fan va jag saknar dig älskade jennifer. mitt hjärta är i is och klumpen i magen av sorgen att jag aldrig mer får träffa dig här. Fan det är så sjukt jobbigt. älskade du vad ska jag göra. åhh saknar dig så. Baby vad ska jag göra utan dig? jag saknar dig. Jag saknar dig så det gör ont. jag kommer ihåg när jag cyklade hem från träningen. Såg att tåget stod fel. OCh att det var ambulans och polis där. Jag fattade att något hade hänt. Jag mötte jessica på cykel. Hon va helt upp stressad. Jag vill inte förstå vad som hänt. även fast jag hade en aning om vad som precis hade hänt. Jag cykla hem med klumpen i magen gråten i halsen skakande och rädd. Jag va helt konstig när jag kom hem. Vill gå och lägga mig direkt. När jag låg i sängen kommer smset från elin. som undrar om jag visste vad som hänt. och ja jag visste men ville inte veta att det var sant. Jag sa till henne att det är en mardröm att jag snart vaknar och att det inte är sant. Jag kastade mobilen in i väggen på andra sidan rummet. Sen hör jag hur alla sms kommer från massa folk som verkligen inte har nått förstånd som skriver och frågar "vad har hänt" eller " hur mår du? " vad tror dom? tror dom att man vill svara? jag sprang upp till mamma och pappa och bara skrek och grät skrek och grät dom hörde absolut inte vad jag sa just då. men sen fattade dom jag va så jävla sårad, förstörd helt jävla ledsen. sen somnade jag i gråtande tillstånd. och vakna jätte trött dagen efter. Då ringer alva... och gråter fram "elin säg att det inte är sant" och vad ska jag göra alva sitter i rimbo gråtandes själv utan mig. Jag sa alva ring cia och be henne hämta dig över idag det är minnes stund.
jag kommer ihåg allt detta som om det var igår. Jag saknar dig jennifer. Jag klarar inte det här. Jag vill ha tillbaka dig nu. Utan dig ett år aså det har varit ett så tungt år. de minsta lilla motgången jag fått under detta år har slutat med gråt för att jag klarar inte ens en liten motgång. för denna motgång att förlora sin bästavän det var den värsta motången. jag önskar jag kunde få vakna någon dag och ha dig brevid mig. men nej nej nej kommer aldrig hända hur mkt jag än önskar, hoppas och vill så går det inte. min egna stjärnsyster. Vi föddes båda två 22 mars 1993 rummen brevid varandra. vi skulle ju komma till världen och lämna världen tillsammans, men nu lämnade du allt före mig. men jag ska göra allt för dig. Allt jag gör det gör jag med dig och för dig. Du kommer alltid ha samma plats i mitt hjärta även fats du är en ängel i himlen och inte här med mig. Ditt namn är inristat i mitt hjärta. Alla våra minnen går som ett bild spel i mitt huvud hela tiden. kommer fan aldrig glömma dig och hoppas du förstår att jag alltid kommer älska dig älskling.

älskade du hoppas du inte glömt mig där uppe. bästis vi ses i nangiala!<33



// din bästavän elin karlsson. puss och kram gumman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0