hem kommen från gotland nu då...

Hejsan. precis hem kommen från gotland. Där jag har bott i två underbara veckor. Första veckan är riktig mys vecka med min mamma, pappa lillebror och storebror sen va min storebrors kompisar jocke krille och frida också med. Det blev massa folkracem, sen så åkte vi runt  en dag till både sandhamn, klintehamn och till sista björkhaga där vi stannade och luncha. Sen har vi också varit och solat på snäck srtranden vi gick innanför murarn åt mat och drack mkt goda drycker. Den veckan va underbar med familjen. Sen på lördagen åkte dom hem, och mina kompisar kom. Victoria, Liza Alva och Amanda. Så stanna jag där med dom en vecka, då vi sola, shoppa, åkte till fårö, va ute på krogen, träffa haninge och tyresö bor. Vi umgick några dagar med dom riktigt roliga pojkar var dem. Sen så nu är jag hem kommen, saknar redan gotland så nu blir det till att vänta tills nästa sommar. Jag ska lägga upp massa bilder när jag får ork är så himla trött just nu.
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0