hah!

Hejjsan allihopa måste berätta en sak! :)
Idag när jag hade samhällskunskap så hade jag sjukt tråkigt hehe så kolla jag ut genom fönstret vid dörren som e ut mot koridoren så såg jag Ivan & Lisa. Så dom kom mot fönstret så började dom göra grimaser och jag gjorde tillbaka och min lärare kollade på mig och undra va jag höll på med... Så ser jag att Lisa & Ivan bokstaverar något och jag fattade inte riktigt först för hängde inte med "aså vi går teckenspråk så dom bokstaverade det" men sen när dom tog upp mobilen då fattade jag dom tog kort när jag gjorde grimas utan att jag visste om det och la ut på facebook mobil uppladdning och då fick jag panik....
här är bilden:


Kommentarer
Postat av: den lilla kurden

hahah vi är så jävla skööna :D

2011-01-25 @ 19:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0