Fin vinter dag

Hejsan alla läsare! :)
Jag tycker egentligen inte speciellt mkt om vinter jag tycker det mest bara e kallt, halt, mörkt och ja allt negativt liksom... Men idag måste jag säga att det va rätt mysigt.. Vi va till sunnerstabacken med klassen på vinter dag. Vi gick igenom Isvett, lekte i snön och åkte pulka. Aså min klass är ändå rätt mysig! :) <3
Sen gick jag Felicia & Maria till skolan där jag trättade min underbara Ivan hihih underbart att träffa dig gummsan. Sofia träffade jag oxå gummsan söt! :)
Sen gick jag och maria vidare till vårt jobb.. Seg dag på jobbet och efter första gruppen slår jag i foten och får ett riktigt jack och blödde ner typ golvet och så.. ajj ont gjorde det verkligen men jag lever liksom iaf :) Nu på kvällen sitter jag juh här och skriver och det har ändå inte slutat blöda, men min mamma jobbar på sjukhuset så hon har tejpat nu så får vi se ifall det hjälper..
Men nu ska jag sova tror jag hihi :) ha de bra alla! :)

//Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0