dom bästa! <3

Hejjsan bloggen. som ni såg så skrev jag i morse att denna dag va en seg och trött dag. och ja så är det. Usch på denna dag. efter skolan idag så gick jag och felicia ner på stan. Underbart gå på stan e underbart och jag älskar att shoppa. sen efter ett tag kom matilda och ivan till oss. Jag köpte bara ett par byxor, ett puder och en puderborste. Det e för lite blev typ besviken på mig själv när jag kom hem buhu :( <3
Aja nu ska jag på träning, första träningen efter min skada i mitt knä, jag hoppas som fan att det går bra, vill verkligen inte vara skadad längre så sjukt tråkigt :'/ <3

ha de bra vi hörs mer sen puss och kram
jag älskar er, ni vet vilka ni är mina vänner! <3

Kommentarer
Postat av: werner

ja dem är bra dem och du med , men dem har en bit kvar till mig jag är den bästaD::D:D

2011-01-20 @ 23:10:55
URL: http://wernertvalaxtio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0