åhh nej, jag kommer inte in..

Hejsan bloggen! :)
Idag så vare skola som vanligt och tråkigt kan man ju kalla de för! Aja i skolan hände det inte så mkt, träffade min faster i skolan för hon ska vara handledare åt en i ettan. Och det betyder att hon va här för handledarträff mhihi :) sen så skulle vi ha haft samhällskunskap så vi satt och vänta i 45 minuter sen när vi skulle gå på lektionen så ser vi att vi inte skulle ha den lektionen... att vi skulle ha idrott sen sluta... när vi kommer till idrotten så är det bara jag och Felli där... kul aja vi hade idrott sen så nu sitter vi och ska göra gymnasieval och så självklart ska ju blondinen felli klanta sig och kommer inte in .. HAH  :D

// Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud va bra, jo min har varit helt okej min med :)

ha en trevlig helg.

kram

2011-01-28 @ 18:09:44
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0