trött

Hejsan bloggen. Jag har fullt upp den här veckan så hinner inte skriva så mkt här. Jag e sjukt ledsen i ögat för de. Men det är nämligen så att jag åker till Thailand om fem dagar så jag måste fixa massa saker innan och så. Sen när jag är där kommer jag inte kunna skriva på två veckor för vi kommer inte ha dator där som vi har bestämt just nu iaf, men vi får se kanske får min pappa att ändra sig mihih, jag önskar iaf de jag menar hur ska lille jag klara mig utan datan? Sen får jag inte ha mobilen med mig så hur ska jag kunna klara mig två veckor utan mina vännet. Buhu :'/ sen så söta killen som jag pratar med då, två veckor utan att säga något till honom, nej men usch vilken mardröm att vara utan mobil och dator. Men alltså shiiit va jag kommer shoppa mkt , sola och bada jag ska ha de så jävla nice så ni vet de. Jag läängtar som fan hörrni. Alltså shit OMG detta blir as bra vettni! mHIHIHI :D <3
Men min älskade lillis blogg nu ska jag sluta för idag jaoo! :D
Men jag skriver mer i morrn. Och då kanske min älskade kurd också är med vet inte hihi ni får se:)<3
Godnatt sov sött

//Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0