minne för livet

Hejsan. Precis hem kommen från ängelholm. Alltså den här resan kommer verkligen vara minne för livet. Helt sjukt kul har det varit. vill verkligen dit till nästa år. Och då ska det vara flera dagar typ 2-3 dagar denna gång va det bara söndagen liksom. Men det var bara vi mitt lag som inte kom från skåne så vi blev liksom lite om tyckta. Plus att vårt namn va hur skönt som helst?!? ARNOLDS BRUDAR liksom. Sen så  var vi sjuk sköna när vi gjorde mål. vi surfa på klubban, dansa, sköt ner varandra och gjorde vågen. Många som tyckte vi var sköna för att vi va dom enda som verkligen bjöd på oss själva fett mkt.
Vi kom trea i cupen. Helt okej 3a av 18 lag är faktiskt bra. Och om tänker såhär så, för det första va vi typ mest backar och anföll. Sen så hade vi en spelare i målet för vi hade inte med någon riktig. Så vi byttes lite. Jag stod två matcher ena vann vi och ena förlora vi lisa stod tre? eller fyra? Ragnhild en Fanny en och Linnea en. Och så kom vi bättre till än folk som hade riktiga lag med sig plus målvakt så jag är nöjd. Vi åkte ur på straffar lite irriterande sådär eftersom lisa som stod inte är en riktig målvakt.


Arnolds Brudar


Leende Caroline


Kaptenen Fanny.


Uppvärmning


Stugan där jag, Caroline, Fanny & Linnea sov i


Vårt Flyg hem


Jag är på väg up till flyg planet hem

Så det va bara lite snabba bilder från ängelgolm. Kommer mer sen.. Men jag har iaf haft det underbart, nuska man äntligen få komma hem.
tack för en underbar lunchtjejer! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0