hos lína

Hejsan. Sitter hemma hos lina. Vi har haft mini kräft skiva hon jag och sofia. Fast det var bara lina som åt kräftor eller ja mkt. Sofia smakade två tror jag? jag åt ingen eftersom jag inte äter djur som bor i vatten. men först när vi kom bakade vi en tårta den blev super god! sen har vi spelat spel lyssnat på musik och just nu sjunger vi sing star! men nu ska jag lyssna på brudarna. Men bloggar när jag har spelat match i morgon. Juste glömt att berätta att jag blev uppringd av bbk's innebandy tränare han fråga om jag ville spela tränings match med dom i morgon och eftersom jag tror jag vill börja med dom så va de kul. Så jag ska spela tränings matchen i morgon med dom . men shit va jag är nervös!! men hoppas det går bra.
hare bra hejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0