liza gummsan!

Hejsan! :)
Igår så var jag på Liza min älskade väns skiva, de va underbart roligt. VI festa hela natten och livet va underbart man va ju med dom bästa! Sen så finns det en som man fick smsa med som gjorde dagen bra också ... <3 hihii men idag kan jag lova att det var sjukt jobbigt att gå upp 08.00 när man kom hem 03.00 man va sjukt trött. Sen när man kommer till skolan får man veta att man ska göra prov, och gissa hur less man blev då!
Men nu ska jag bara ta de lugnt så jag orkar med morgondagen jag är jätte trött tror jag ska åka ner till min bästaväns grav och tända ljus så de lyser i morgon när de e sista april de e hon värd. Den bästa ängeln jennifer <3

nu ska jag gå och fixa allt vi hörs senare! :)
hejdå puss & kram! <3

Bilder från gårdagen kommer när mina vänner lagt in dom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0