Ledig dag!

Hejsan! idag hade vi studie dag så skönt liksom en dags till lov innan skolan börjar, och i morgon har vi bara hajk tre timmar sen slutar vi så det blir nice! börjar tolv skönt som fan! :)
Idag när jag vakna så regnade det lite deppigt men då fick man nytta gjort. Fixade rummet och pluggade lite "duktigt av mig tycker jag faktiskt"  Sen så slutade det regna så då tog jag och mamma en lång prommenad. Efter det blev det att ta de lugnt sen drog jag iväg och mötte matilda och vi cykla på träning. För det är så att jag provtränar med Matildas lag. Och det känns super bra! :)

men nu ska jag typ sluta skriva men ha de bra allihopa! :)
puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0