bästa faster!

Hejsan alla! :) idag så var vi bort bjudna på middag hos min underbara faster och hennes familj. Men det var klockan fem. och jag vakna runt 11.00 så då gick jag upp och åt en god frulle. Sen blev det att lägga sig i sängen och ta de lugnt en stund till. Efter de så tog jag och mammii en prommenad. Sen blev det kaffe, duscha, måla naglarna , fixa sig och åka hem till faster!
Vi körde massa olika tävlingar, det var kasta golfbollar i hink, krocket bana, och en biljard lek, jag kom 3a av 13 de e helt okej aså!
Sen körde vi massa musik och reklam tävlingar. Nu sitter jag här vid datan lyssnar på musik och tar de lugnt, upp tidigt i morrn för att åka till andra kusiner! :)

puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0