semester.

Har semester nu, ja det är väldigt skönt. Älskling har också semester så blir förhoppningsvis en mysig sovmorgon imorgon 😊.
Men det finns nackdelar med allt. Sitter och komma pp beck förtillfället. Älskling sover så skönt brevid mig. Men dessa tillfällen får mig att tänka mkt. Tanken på dig min älskade vän är enorma. Saknar dig. Älskade flicka där uppe i de blå ❤.

Idag på första semesterdagen blev det en sovmorgon till klockan 10.00 väldigt skönt, gick upp kolla nyhetsmorgon, drack mitt morgonkaffe och läste ur boken jag håller på med (kristian gidlunds bok om kampen mot cancern). Sen åkte jag till print o dekor här hemma o fixade lite saker till gotland. 
Sen blev det hem gjorde köttgryta, ris och sallad. 
Sen åkte vi hem till mina föräldrar och hjälpte pappa med en sak sen nu dricker jag te o ser pp beck. En skön första semesterdag 😍🙊.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0