Underbar helg.

Haft en jätte bra helg. Som startades med en myskväll hos min bästavän, hon bjöd på hemmagjord pizza och tv tittande. Så mysigt. Va länge sen vi hade en sån härlig kväll. Och det behövs ibland, när man bara snackar och umgås.
Sen fortsatte helgen med soffläge hela lördagen med lite tv tittande. Kollade på programen som gått under veckan som man missat. Sedan blev det mysig middag hos mig med mina underbara tjejer Ylva, Bella och Sofia. Sen blev det utgång på det.
Va väldigt lite folk ute. Jag och sofia tittade på varandra. Och fråga varandra. Vad gör vi? sätter oss o bara hänger som är sjukt trist. Eller livar upp stämningen? Vi valde ju såklart att liva upp stämingen. Så vi drog igång och dansa så sjukt fula danser och ba levde loss. Sen va det mycket folk uppe o dansa tillslut. Så det var grymt.
Avslutade helgen med Bio tittande. Med ett trevligt sällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0