Helgen.

Jag har haft en toppen helg. Den började med att jag i fredags åkte till tierp och var med en kompis. Jätte mysigt vi kollade film och hade det bra. Sen så i lördags sov jag först länge. Sen segade jag i soffan hela förmiddagen framför tv såå lat jag vet men så skönt. Sånt man behöver ibland. Sen blev det att åka till affären och handla. Skulle bjuda min bästavän, min bror och hans tjej på middag. Gjorde köttgryta. Det blev jätte gott måste jag säga och med ett glas vin till. Kunde inte blivit bättre. 
Sen på kvällen gick jag min bästavän och vårat tjej gäng ut och tog ett glas på Terassen. Där jag träffade på min underbara vän Malin. Har inte träffat henne på jätte länge så det var mysigt.
Sen så skulle alla dra hem, men jag och alva drog till O conners eller vad det heter. För några vänner till mig var där så vi gick dit och umgicks lite med dom. 

Sen så idag har jag varit duktig måste jag säga. Har städat hela huset både över och undervåningen tills mamma o pappa kom hem så dom slapp göra det. Dom blev jätte glada. Och nu myser jag framför tvn med tända ljus och en filt. Så mysigt!
 
 
 
Bjuder på tv bilder från helgen. Första bilden är tagen när jag kom hem från krogen 03.30 hadecyklat hem o det var jätte kallt så drog på mig en mössa haha!
andra bilden är från nu när jag ligger och kollar på tv :)
 
Godnatt på er. 
Ha en bra dag i morrn.
Kramis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0