Med en klump i magen..

Med en klump i magen inser jag nu att dagarna bara går och går. Dom går så fort och snart e dagen inne, den så sjukt jobbiga, svåra, helvettesdagen... Så hemskt, saknar dig ju såå fruktansvärt mycket. snart 4 hela år sen du gav dig av, upp till himlen, till nangijala.. Det var ju alldeles för tidigt. Vi hade inte levt klart livet tillsammans, inte skapat klart alla minnen, men nu är det bara dom minnena vi hann skapa som jag har kvar, som jag får leva för. 
Jag älskade och älskar dig så sjukt mycket älskade vän. Du var värd livet så mycket bättre än det var..
vill inte att den dagen ska komma.. vill inte att det ska bli 22 juni.. en dag som jag får en klump i magen av..
 
älskade älskade älskade vän, jag saknar dig och älskar dig. Nu, då och föralltid.
ses sen älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0