Nya krafter och nya tag.

Hej hopp.
Idag är det måndag och det betyder att de e ny vecka, med nya möjligheter och nya krafter. I natt sov jag riktigt dåligt. Jag kunde fasiken inte somna igår kväll. Hur mycket jag än försökte så var jag helt klarvaken. Så jobbigt. Men aja nu har man snart redan jobbat en timme och sitter fortfarande helt själv här på jobbet. Inga barn som kommit. Det är ju påsklov och endel barn som är lediga. Så kan bli en lugn vecka. Vore så himlans skönt om det var så. Så just nu sitter jag och lyssnar på barnmusik i min ensamhet här på jobbet haha. Rasmus på luffen spelas just nu. Man får ju tillbaka minnen till när man själv var liten och gick på förskola och lyssnade på den här musiken. så härligt.
Idag blir det nog gym efter jobbet. Iaf vad jag känner just nu. haha får se om det ändras under dagen.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0