Måndag tre dagars jobb.

Nu sitter man här på jobbet igen. Måndag och jag har öppnat på jobbet, sitter just nu och väntar på att barnen ska komma. Men idag har jag inte lika ångest för att jag är uppe så tidigt och för att jag är trött. Jobbar bara idag och i morgon. Sen är jag ledig två dagar sen jobbar jag bara en dag till, på fredagen. Visst hade det varit så sjukt skönt att vara ledig på fredagen också men man kan inte vara ledig alla bra dagar. Vi är tre personal alla måste ju få vara lediga någon dag. så jag tog ledigt onsdagen istället. Det gör mig ingenting att jag jobbar fredagen. Vi har få barn så det kan bli en riktigt mysig dag.
Men nu ska jag kila iväg och fixa iordning det sista så det blir mysigt för barnen att komma såhär tidigt på morgonen. Men ha en bra dag allihopa!
kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0