Skit dag idag, Jippie!

Hej hopp! idag är det ingen bra dag. Usch jobbigt när det är så, men vaknade med världens huvudvärk, men vad ska man göra, var tvungen att pina mig till jobbet då det var jag som skulle öppna, var till och med tvungen att öppna 20 minuter tidigare så 6.40 och så var jag tvungen att jobbar 2 och en halv timme längre, så jobbade över 2 timmar och 50 minuter och det gjorde att jag inte hann till vårdcentralen och få hjälp, då jag misstänker öroninflamation igen...
Usch ont i nacken, örat huvudet och halsen inte kul alls, men bara att tagga om för träning i två timmar, jippie!! eller? :/
 
Aja ska byta om och pina mig till träningen. Men vi hörs!
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0