På jobbet.

Hej hopp. Just nu sitter jag och har rast på jobbet. Idag är det en seg dag, då jag började med att ta fel på tiden med en hel timme. Panik när jag insåg det och stressade iväg till jobbet. Men kom precis i tid så det var ju bra, men då när jag äntligen kommit in så kom huvudvärken, så tråkigt.
Men idag är det min vilodag från gymmet, idag är det bara två timmar innebandy, skönt ibland med en vilodag även fast jag lätt hade kunnat svänga förbi gymmet efter jobbet. Älskar gymmet, har verkligen fått inspiration nu som göra att de blir kul.
Men idag är det en lång jobbdag slutar inte förrän 16.30 men men så blir det ibland.
 
Men eftersom jag har vilodag från gymmet så lovar jag att hinna med ett inlägg till här innan innebandyn.
Ha de bra så länge. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0